Najnowsze Wpisy

KajaPaschalska Komentarze (4)
30. sierpnia 2002 11:30:00
linkologia.pl spis.pl

Nic nigdy nie mówiłam bo co sie tam będę...Niech sobie żyje..Jakoś to znosiła, ale qrde nie moge dłużej!

Dzisiejszy piękny dzień spędzić mam poza domem (hurraaaa!), daleko, daleko...Już nie mogę sie doczekac, taka bylam szczęśliwa kiedy siadlam przy komputerku, bo wiedziałam, że dzięki niemu czas popłynie szybciej...A tu,co!!!Otwieram blogi na strobnnie innj niz ta...A tam ONA!!! Nie juz dłużej tak nie mogę....Strasznie mnie wkurza. Po prostu myślę o niej tak: "Niech sobie gra w tym pieprzonym Klanie, nawet tam pasuje, chociaz grac tak gównianą role to ja nie wiem jak można...Przypomina mi niejaka panne N z mojej podstawówki, nie znosilam jej i nadal mnie wkurza chociaz staram sie, na serio, byc pokojowo nastawiona do Obcych. Ale cóż, ta gówniara, teraz postanowiła zaśmiećić, iatak juz pożądnie zasrana zespołami gównianymi (Ich3, itp)i "gwiazdami"(EdytaGitp.) scene muzyczną...Nie, już bola mnie uszy  i oczka, jak na to wszystko patrzę...Biedne panie jak Edytka B....Juz nie ma tak duzo mądrych i utalentowanych piosenkarek....Po cholere ta paschalska sie pcha do śpiewania???Czy ktos widział jej teledeyski, przeciez to jest katastroffa! Nie mam więcej pytań...Och i drodzy fani wyżej wymienionych "piosenkarek" i "zespołów", które obraziłam, nawet nie piszcie mi tu do mnie  nie ujawniajcie sie bo to wstyd po pierwsze, a poza tym itak mnie nie rozumiecie i nie zdenerwujecie, więc, szkoda Waszych klawiatur.

edhel : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

ancia-dolls | blogowicze | bankomania | nevka | emmanuel | Mailing